søndag 14. august 2011

Når alle andre blogger, så blogger også jeg

Når alle andre blogger, så blogger også jeg. Jeg er da altså ikke kjerringa mot strømmen. Likegreit, for jeg har ikke tenkt å være noen kjerring. Jeg er en kjekk kar, da nøyer jeg meg med det.
Videre så er jeg inspirert av andre individer som på ene siden viser ting som skjer i hverdagen, og på den andre siden til tider bare er dønn ærlige og uttrykker sine tanker på bloggen. Takk for inspirasjon, Maria, du er modig og tøff!
Hva som blir ut av dette gjenstår å se, men hvorfor ikke?

Jeg har forresten en blogg fra før, men den utvikla seg til å bli en humorblogg, og når det først har gått ned den veien, velger jeg heller å separere humor fra hverdag og tanker til to blogger.
Den gamle heter nå "313 trær". Det var ingen grunn til å ha med "Torbjørns brilliante blogg" med i tittelen når denne bloggen her kan bli minst like brilliant. Jeg vil da jo ikke at den andre skal skinne i kjendislyset på bekostning av den her. De er likestilte....men også ulike....hva skal man med likestilling i utgangspunktet?...
Likevel, når jeg først begynner på igjen, så kjører jeg likegjerne liv i begge to. Nytt innlegg ligger allerede i den andre. Klikk linken og enjoy!

Oppsummering:
- Denne bloggen for hverdag og tanker
- "313 trær" for humor og tilsvarende
- Jeg er en kjekk kar

1 kommentar:

  1. Hurra for denne bloggen,og hurra for deg t-bear! Eg like det:)

    SvarSlett