lørdag 20. august 2011

Jobbmåned, jobbuke, og gammel telefon

I denne uken har jeg jobbet nesten like mange timer som hele forrige måned.
Yay!

Resultat: Våken og grei form, men har fått selskap av muskelknuter i ryggen, og er rikere neste måned.

Det har ellers vært en ganske så tør sesong for firmaet jeg jobber for, så derfor har det vært ganskel lite arbeid. Nok en gang gikk drømmen om å tjene meg rik i sommer bort. Og for en student som meg, i billig studenthybel og med studielån, er f.eks. 30.000 kroner rikt!

Men jeg har hørt rykte om at iPhone 5 kommer snart, så da har jeg penger til det :)
På tide å kvitte seg med gammel telefon.


Min 5 år gamle Nokia 6233, og det ser veldig slitt ut på tastene.


Og her er grunnen: Batteriet, en billigere replika, er teipa fast til telefonen. Dekslet forsvant for flere år siden.


God kveld

1 kommentar: