onsdag 14. september 2011

Smittsom Blue Screen of Death kræsjet macen min!



For alle som har Windows-PCer er "The Blue Screen of Death" et kjent fenomen.
Ekstra kjent er "The Blue Screen of Death" som kom fram når Windows 98 skulle demonstreres for første gang, se under.




Anyway, Maria Skaaren viste meg en webside som tar for seg forskjellige typer feil, eller feil-situasjoner. Sida heter Finnenfeil.
Jeg tenkte på å bidra litt, så jeg søkte etter noe morsomt bilde med "Blue Screen of Death" på Google, for så å oppleve at bildet frøs på maskina, ingen reaksjoner skjedde videre, det eneste som gikk videre var iTunes mens den spilte av musikk.
Dette er 4. gang macen min kræsjer siden jeg kjøpte den for et år sida (hvorav dette er 2. gangen det skyldes systemkræsj). Gikk heldigvis utrolig fort å starte opp igjen. Go mac!

Og da teller jeg ikke med de utallige kræsjene jeg har hatt på Windows 7 på denne maskina.

1 kommentar:

  1. hmm min Pc, som kjøre windows vista har ikkje kjeæsja eller frøse ein einaste gang på 1 1/2 år den
    ..ganske nøgd!

    SvarSlett